Mina Regler:




Jag KRÄVER total Lydnad! 100%!
♔ du ska visa Mig din lydnad genom antingen text, bilder eller videos - Det är viktigt att Jag ser hur patetisk just du är!
♔ Jag gör foto session där Jag visar hur många fina saker Jag köpt för dina pengar.
♔ Efter att du varit slav hos Mig under en tid ska vi skriva ett kontrakt emellan dig och Mig. Kontraktet är personligt och kommer endast vara mellan dig och Mig!
♔ du är antingen Månads slav med x summa varje månad.
Eller en Summa slav - där du tex sponsrar Min sko shopping.

X

12 september 2011

SEXIEST VIDEO EVER MADE!


THE OPPORTUNITY OF A LIFETIME FOR A WORTHLESS SLAVE!

This offer only stands for RICH slaves as poor slaves won't be able to afford it, hahah.. or perhaps I will make you go bankrupt?! EVEN BETTER!

I have recorded a Striptease video of Moi - The Goddess! This video is 3 minutes long and I dance - to music - and strip off most of My clothes. As you can see I am wearing the most sexiest lingerie with stayups - corset and a gstring.

THIS VIDEO IS THE MOST PRECIOUS THING a slave could ever receive - from a GODDESS - like ME!
This Ultimate Video of Me can ALSO be yours through Bank account - very simple. As many slaves have written to Me sobbing that they do not have paypal. Haha.. whining suckers.
It is such a honor for you slave, To Pay Me!

700 Euro!
7.000kr!


Write to Mistress NOW : itsmistressforyou@gmail.com

Inga kommentarer: