Mina Regler:




Jag KRÄVER total Lydnad! 100%!
♔ du ska visa Mig din lydnad genom antingen text, bilder eller videos - Det är viktigt att Jag ser hur patetisk just du är!
♔ Jag gör foto session där Jag visar hur många fina saker Jag köpt för dina pengar.
♔ Efter att du varit slav hos Mig under en tid ska vi skriva ett kontrakt emellan dig och Mig. Kontraktet är personligt och kommer endast vara mellan dig och Mig!
♔ du är antingen Månads slav med x summa varje månad.
Eller en Summa slav - där du tex sponsrar Min sko shopping.

X

24 oktober 2011

Financial Swedish Goddess, teaser Sexy Video 2!

I've had a busy weekend, with lots of shopping and meeting friends. How about you, My slaves? busy working extra hours to expand My life in luxury? yea, thought so........!








Picture of me from the Video Teaser Number 2 from Moi! -
As usual, the actual video teaser's can only be seen at My Site : http://swedishmistress.webs.com/

In order to take part of The Video teaser and MORE - You have to become and Devotee AND be a Tributer!
Does who do not Tribute Do Not take part of My Exclusive-ness!


**

En ny Video teaser finns nu på Min Sida med Mig: http://swedishmistress.webs.com/

Du måste bli en Devotee för att kunna se videon (och mycket annat) och det innebär även att du SKA GE SUMMOR!
Inga summor, INGEN Devotee!

SIMPLE AS IT's TRUE!


Inga kommentarer: