Mina Regler:




Jag KRÄVER total Lydnad! 100%!
♔ du ska visa Mig din lydnad genom antingen text, bilder eller videos - Det är viktigt att Jag ser hur patetisk just du är!
♔ Jag gör foto session där Jag visar hur många fina saker Jag köpt för dina pengar.
♔ Efter att du varit slav hos Mig under en tid ska vi skriva ett kontrakt emellan dig och Mig. Kontraktet är personligt och kommer endast vara mellan dig och Mig!
♔ du är antingen Månads slav med x summa varje månad.
Eller en Summa slav - där du tex sponsrar Min sko shopping.

X

9 oktober 2011

Striptease Teaser Video






My Teaser Striptease is now out for all My followers and the World to see.
Clip is added to MY Website, so you'll have to register and be My devotee to be able to See & Be the true follower for Me!

FOR TRUE WORSHIP:
The 4 minutes in total - it's every slave's dream for to see a Mistress like Me. I undress My Gorgeous Goddess Body and you can't do anything but to feel totally powerless in My Dominatrix Seduction.

4000kr in whole. 400 euro. $450.


your Mistress.


1 kommentar:

Anonym sa...

Åå önskar fettot kunde köpa den och se världens snyggaste och sexigaste gudinna!