Mina Regler:




Jag KRÄVER total Lydnad! 100%!
♔ du ska visa Mig din lydnad genom antingen text, bilder eller videos - Det är viktigt att Jag ser hur patetisk just du är!
♔ Jag gör foto session där Jag visar hur många fina saker Jag köpt för dina pengar.
♔ Efter att du varit slav hos Mig under en tid ska vi skriva ett kontrakt emellan dig och Mig. Kontraktet är personligt och kommer endast vara mellan dig och Mig!
♔ du är antingen Månads slav med x summa varje månad.
Eller en Summa slav - där du tex sponsrar Min sko shopping.

X

10 november 2011

It's beginning to look a lot like Christmas...





Only 44 days left until Christmas!

I expect every tributer and devotee to make their most to make My Christmas the most awesome Christmas ever!

Ask for My account to make your Christmas-tribute now!

For those of you paypigs who already have my account and so forth - simply just send your tribute, using the sender: xmas tribute!

I am thinking of not using pay pal anymore as I've come to realize that sometimes they freeze your account and it's impossible to transfer the money. Hmmmmmmmmmmmmmmm!

If you want me to know you've tribute:d - SEND ME AN EMAIL OR I WON'T TAKE NOTICE OF who SENT WHAT!


If you cannot afford to tribute until Christmas - I expect you to do so for My Birthday!
But that will be MORE KNOWN LATER - TRUST ME...

xxx


Inga kommentarer: