Mina Regler:




Jag KRÄVER total Lydnad! 100%!
♔ du ska visa Mig din lydnad genom antingen text, bilder eller videos - Det är viktigt att Jag ser hur patetisk just du är!
♔ Jag gör foto session där Jag visar hur många fina saker Jag köpt för dina pengar.
♔ Efter att du varit slav hos Mig under en tid ska vi skriva ett kontrakt emellan dig och Mig. Kontraktet är personligt och kommer endast vara mellan dig och Mig!
♔ du är antingen Månads slav med x summa varje månad.
Eller en Summa slav - där du tex sponsrar Min sko shopping.

X

21 februari 2012

My Harem has been updated..


1st Video of Instruction from your Swedish GODdess - NOW UPDATED at My Harem. A place for only true followers and devotees to be.



(link left side of the screen)

Only for True WORSHIP...

your Swedish Mistress

Inga kommentarer: