Mina Regler:




Jag KRÄVER total Lydnad! 100%!
♔ du ska visa Mig din lydnad genom antingen text, bilder eller videos - Det är viktigt att Jag ser hur patetisk just du är!
♔ Jag gör foto session där Jag visar hur många fina saker Jag köpt för dina pengar.
♔ Efter att du varit slav hos Mig under en tid ska vi skriva ett kontrakt emellan dig och Mig. Kontraktet är personligt och kommer endast vara mellan dig och Mig!
♔ du är antingen Månads slav med x summa varje månad.
Eller en Summa slav - där du tex sponsrar Min sko shopping.

X

30 november 2011

Mistress in Hot Pink - Teaser Video





Screencapture from one of My latest updates at My Site...
My Site has been updated with yet Another Teaser Video for tributers to WORSHIP.. only for My devotees!

The rest of you loosers will just have to sit there and be the useless pricks you really are!

And never see such Exquisite Beauty as Me!

Inga kommentarer: